Îți pregătești strategia de marketing și vânzări pentru 2017?
Pentru a fi cu strategia ta în trend citește Raportul State of Inbound 2016!
Anual, HUBSPOT face un studiu printre marketeri și oameni de vânzări din toată lumea.
Provocările, trendurile, ideile și inovațiile sunt reunite într-un detaliat și foarte interesant raport
The State of Inbound.
”Lumea devine din ce în ce mai INBOUND. Devine mai autentică, are mai puține întreruperi. Privind statisticile raportului de anul acesta, pot spune cu siguranță că în următori 10 ani vom vedea o lume care aplică din ce în ce mai mult inbound-ul.”
Brian Halligan – CEO, HubSpot.
State of Inbound anul acesta se bazează pe 4500 respondenți. Din acest raport reies foarte clar câteva concluzii:
- Companiile devin tot mai conștiente că obiceiurile consumatorilor se schimbă, iar singura soluție fiabilă este să țină pasul cu această evoluție.
- Tot mai mulți marketeri se concentrează pe INBOUND marketing.
- Bugetele de marketing merg spre acei marketeri care calculează ROI-ul pentru campaniile gestionate.
- Urmează o perioadă în care echipele de marketing și vânzări vor colabora/comunica mult mai dinamic și intens.
- Analitica și statistică va sta la baza deciziilor de marketing și vânzări
- 74% dintre marketeri declară că prioritatea nr.1 este convertirea lead-urilor, deci…lead-urile rămân un indicator extrem de important pentru marketeri.
- Focusul celor care aplică tactici de inbound marketing este creșterea traficului spre site
- Doar 29% dintre oameni vor să vorbească cu un om de vânzări pentru a se informa, iar 62% preferă motoarele de căutare.
Îți sugerez să citești integral raportul State of Inbound 2016 și să afli cele mai importante trenduri privind conținutul, colaborarea dintre echipele de marketing și vânzări, ROI-ul și direcțiile strategice propuse de marketeri pentru anul următor.