Trenduri de marketing și vânzări pentru 2017


Alina Andriuță
2025-02-18

Îți pregătești strategia de marketing și vânzări pentru 2017?

Pentru a fi cu strategia ta în trend citește  Raportul State of Inbound 2016!

Anual, HUBSPOT face un studiu printre marketeri și oameni de vânzări din toată lumea.

Provocările, trendurile, ideile și inovațiile sunt reunite într-un detaliat și foarte interesant raport

The State of Inbound.

”Lumea devine din ce în ce mai INBOUND. Devine mai autentică, are mai puține întreruperi. Privind statisticile raportului de anul acesta, pot spune cu siguranță că în următori 10 ani vom vedea o lume care aplică din ce în ce mai mult inbound-ul.”
Brian Halligan – CEO, HubSpot.

State of Inbound anul acesta se  bazează pe 4500 respondenți. Din acest raport reies foarte clar câteva concluzii:

  1. Companiile devin tot mai conștiente că obiceiurile consumatorilor se schimbă, iar singura soluție fiabilă este să țină pasul cu această evoluție.
  2. Tot mai mulți marketeri se concentrează pe INBOUND marketing.
  3. Bugetele de marketing merg spre acei marketeri care calculează ROI-ul pentru campaniile gestionate.
  4. Urmează o perioadă în care echipele de marketing și vânzări vor colabora/comunica mult mai dinamic și intens.
  5. Analitica și statistică va sta la baza deciziilor de marketing și vânzări
  6. 74% dintre marketeri declară că prioritatea nr.1 este convertirea lead-urilor, deci…lead-urile rămân un indicator extrem de important pentru marketeri.
  7. Focusul celor care aplică tactici de inbound marketing este creșterea traficului spre site
  8. Doar 29% dintre oameni vor să vorbească cu un om de vânzări pentru a se informa, iar 62% preferă motoarele de căutare.

Îți sugerez să citești integral raportul State of Inbound 2016 și să afli cele mai importante trenduri privind conținutul, colaborarea dintre echipele de marketing și vânzări, ROI-ul și direcțiile strategice propuse de marketeri pentru anul următor.

Descarcă  gratuit aici


Biblioteca

Descoperă cum poți să aduci performanță în Departamentele de vânzări. Ai aici informații de preț, oferite gratuit!

9 pași pentru a construi o echipă puternică și eficientă

De ce comunicarea eficientă este cea mai importantă abilitate soft

Cele 6 acțiuni ale unui Departament HR modern

HR în vânzări: Cum acționezi pe măsură ce afacerea crește

Fraze-Killer în vânzări

Ședințele de vânzări. Cum le organizăm și despre ce vorbim

5 triggere pentru creșterea conversiilor în vânzări la telefon

Mindset de CEO: Concurența are picioare iuți. Cum să nu te lași depășit

5 greșeli fatale ale proprietarilor de afaceri în Departamentul de Vânzări

Cum (NU) am cumpărat nicio rochie pe Instagram. STUDIU DE CAZ

Cum funcționează departamentele de vânzări în nișa MOBILĂ. Studiu de caz

Cum găsim oameni eficienți  | Tendințe în HR

Case Art-Granit. Cum să sistematizezi vânzările într-o multinațională

Așa nu! 10 erori de integrare KPI

13 indicatori financiari pentru ca magazinul tău să facă vânzări

Tendințe în vânzările B2B

Ce abilități trebuie să aibă un manager de vânzări?

Check list din 7 puncte importante în analiza unui departament de marketing

Cum instruim vânzători care vând?

Ce înseamnă puncte de atingere și ce rol au acestea în afacerea noastră

Cartela de Control și Calitate - cum analizăm apelurile managerilor?

13 puncte importante pentru un sistem de vânzări eficient

Planul de Vânzări | Cum îl stabilești? Instrucțiune pentru proprietari și

Plan de profit, apoi plan de vânzări. Iată de ce!

Cum creezi un sistem care transformă REFUZURILE în VÂNZARE?

Ești Director? Top erori de evitat în această funcție

Alo! Bună ziua - Cum sunăm mai mult, mai eficient și  mai calitativ?

5 min - e mult sau puțin

Cum transmitem puterea către directorul de vânzări

Unde și Cum căutăm Director de Vânzări

Confesiunea unui business consultant anonim

CRM și mitul sporirii vânzărilor cu 30%.

Cum să crești vânzările unui magazin Retail  ?

ANALIZA ABC XYZ în vânzări

Analiza vânzărilor: ARC, CRR, LTV – indicatori de dezvoltare

Cele 5 funcții ale directorului de vânzări

Analiza Vânzărilor – 4 tipuri de rapoarte Ce verificăm în fiecare zi?

5 pași pentru a construi CORECT o pâlnie de vânzări care aduce BANI

8 sisteme care generează bani

De ce GetResponse și nu Active Campaign sau Mail Cimp?

Care este secretul implementării unui CRM sistem în companie?

Cu ce am greșit în funcție de Director AngryBusiness

Trenduri de marketing și vânzări pentru 2017

36 de idei după 3 ani de AngryBusiness

Mi-ați adus un creion tocit!

Cele 10 greșeli care m-au costat scump în afaceri

Urzeala Tronurilor: Marketing vs. Vânzări

Cum stabilim KPI-ul în vânzări?

De ce % din vânzări este un motivator prost?

Calculează indicatorul NPS și află cât de fideli îți sunt clienții

Go WoW !

Cum să transformi oferta promoțională în bani reali

4 Factori care influențează decisiv asupra vânzării

41 acțiuni care aduc bani în firma ta

Întâi oferă, apoi cere!

Cine nu poate calcula, va muri!

Departament de vânzări care vinde: vis sau realitate ?

Extindere în haos sau sistem?

Titluri Sexy 4U

Ai atâţia clienţi câţi meriţi. Cum schimbi asta?

Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.