Cum găsim oameni eficienți  | Tendințe în HR


Alina Andriuță
2024-09-13

„Angajații sunt cel mai important lucru pe care îl deține о companie, pentru că, dacă aceștia sunt fericiți, și clienții vor fi fericiți iar businessul va crește”. Richard Branson. 

„Unde să găsesc oameni eficienți împreună cu care să construim lucruri frumoase?” Tot mai des aud această întrebare de la diverși antreprenori de la noi, și nu numai. Universitățile instruiesc anual mii de specialiști în domenii diferite, de ce este atât de dificil să găsim oamenii potriviți?

Răspunsul stă chiar în tipul de management care îl abordăm în legătură cu procesele de  recrutare și angajare. La tema aceasta vom vorbi mai detaliat la webinarul din 24 februarie (găsești link pentru înregistrare mai jos).

Interviul - care este omul potrivit?

Îți este cunoscut momentul în care vine un nou candidat la interviu și vorbești tu mai mult decât el, analizând doar trecutul biografic al acestuia? Metoda biografică de intervievare este prima greșeală.

Pentru а găsi angajatul potrivit care se va simți la tine precum peștele în apă, е nevoie să înțelegi modul lui de gândire și abilitățile lui soft, precum personalitatea, atitudinea, flexibilitatea și motivația. Abilitățile tehnice se pot dobândi cu timpul, pe când cu abilitățile soft te naști sau le dezvolți întreaga viață.

Fluxul de recrutare а angajaților 

Ți s-а întâmplat să ai nevoie urgent de un vânzător și ai angajat „prima persoană” venită la interviu doar ca să pornești mai rapid procesul? Parcă i-ai oferit toate condițiile necesare, dar de ce nu se generează rezultate?

О companie este bună în măsura în care sunt buni și angajații ei. Iar dacă angajatul nu simte domeniul în care activează ca fiind vocația sa, atunci va trebui să realizezi schimbările necesare, astfel încât omul potrivit să fie la locul potrivit, dacă simți că locul acestuia într-adevăr este în echipa ta.

Modalitatea de Instruire și Inducție

Poate ai avut interviuri cu angajați care păreau îți creau impreisa că sunt făcuți pentru pentru acest job și păreau super-entuziasmați, după inițierea în procesul de muncă, focul care era atât de aprins treptat-treptat s-a stins și candidatul а dispărut. Într-adevăr, poate n-а fost el atât de bun precum ai crezut. Sau poate totuși е о problemă în procesul de instruire.

În fiecare companie astăzi este nevoie de о metodologie de inducție descrisă detaliat, prin care angajatul să dobândească cunoștințele, abilitățile și comportamentele necesare pentru а deveni о persoană din interior. Doar astfel vom putea găsi acel punct comun de creștere pentru а-l motiva pe angajat și а atinge împreună scopuri.

De ce angajații sunt mai importanți decât clienții și care sunt tendințele în HR vom vorbi mai detaliat la webinarul de miercuri, 24.02.2021 19.00. Te invit să te înregistrezi și tu aici: https://event.webinarjam.com/channel/tendintehr2021


Biblioteca

Descoperă cum poți să aduci performanță în Departamentele de vânzări. Ai aici informații de preț, oferite gratuit!

9 pași pentru a construi o echipă puternică și eficientă

De ce comunicarea eficientă este cea mai importantă abilitate soft

Cele 6 acțiuni ale unui Departament HR modern

HR în vânzări: Cum acționezi pe măsură ce afacerea crește

Fraze-Killer în vânzări

Ședințele de vânzări. Cum le organizăm și despre ce vorbim

5 triggere pentru creșterea conversiilor în vânzări la telefon

Mindset de CEO: Concurența are picioare iuți. Cum să nu te lași depășit

5 greșeli fatale ale proprietarilor de afaceri în Departamentul de Vânzări

Cum (NU) am cumpărat nicio rochie pe Instagram. STUDIU DE CAZ

Cum funcționează departamentele de vânzări în nișa MOBILĂ. Studiu de caz

Cum găsim oameni eficienți  | Tendințe în HR

Case Art-Granit. Cum să sistematizezi vânzările într-o multinațională

Așa nu! 10 erori de integrare KPI

13 indicatori financiari pentru ca magazinul tău să facă vânzări

Tendințe în vânzările B2B

Ce abilități trebuie să aibă un manager de vânzări?

Check list din 7 puncte importante în analiza unui departament de marketing

Cum instruim vânzători care vând?

Ce înseamnă puncte de atingere și ce rol au acestea în afacerea noastră

Cartela de Control și Calitate - cum analizăm apelurile managerilor?

13 puncte importante pentru un sistem de vânzări eficient

Planul de Vânzări | Cum îl stabilești? Instrucțiune pentru proprietari și

Plan de profit, apoi plan de vânzări. Iată de ce!

Cum creezi un sistem care transformă REFUZURILE în VÂNZARE?

Ești Director? Top erori de evitat în această funcție

Alo! Bună ziua - Cum sunăm mai mult, mai eficient și  mai calitativ?

5 min - e mult sau puțin

Cum transmitem puterea către directorul de vânzări

Unde și Cum căutăm Director de Vânzări

Confesiunea unui business consultant anonim

CRM și mitul sporirii vânzărilor cu 30%.

Cum să crești vânzările unui magazin Retail  ?

ANALIZA ABC XYZ în vânzări

Analiza vânzărilor: ARC, CRR, LTV – indicatori de dezvoltare

Cele 5 funcții ale directorului de vânzări

Analiza Vânzărilor – 4 tipuri de rapoarte Ce verificăm în fiecare zi?

5 pași pentru a construi CORECT o pâlnie de vânzări care aduce BANI

8 sisteme care generează bani

De ce GetResponse și nu Active Campaign sau Mail Cimp?

Care este secretul implementării unui CRM sistem în companie?

Cu ce am greșit în funcție de Director AngryBusiness

Trenduri de marketing și vânzări pentru 2017

36 de idei după 3 ani de AngryBusiness

Mi-ați adus un creion tocit!

Cele 10 greșeli care m-au costat scump în afaceri

Urzeala Tronurilor: Marketing vs. Vânzări

Cum stabilim KPI-ul în vânzări?

De ce % din vânzări este un motivator prost?

Calculează indicatorul NPS și află cât de fideli îți sunt clienții

Go WoW !

Cum să transformi oferta promoțională în bani reali

4 Factori care influențează decisiv asupra vânzării

41 acțiuni care aduc bani în firma ta

Întâi oferă, apoi cere!

Cine nu poate calcula, va muri!

Departament de vânzări care vinde: vis sau realitate ?

Extindere în haos sau sistem?

Titluri Sexy 4U

Ai atâţia clienţi câţi meriţi. Cum schimbi asta?

Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.