Cât de ușor poți să sporești conversia site-ului cu până la 20%?
Specialiștii în domeniu vor spune că nu este ușor să convertești + 20% din potențiali clienți în clienți. Accesând site-ul sau LP-u vostru utilizatorul va sta acolo doar 6 secunde. Dacă îi provocați interes va mai sta 30 secunde, aceasta înseamnă că aveți la dispoziție 36 secunde să-i vindeți sau să-l interesați să-și lase datele de contact.
Întrebare: Cum atrageți/obțineți atenția utilizatorului în numai 6 secunde?
Răspuns: Titlul/descriptorul este elementul care poate spori conversia și menține utilizatorii pe site/lp.
Problema titlurilor este că majoritatea din ele tind să fie frumoase și idealo-filozofice, ceva de genul: *Frumusețea va salva lumea*, *Casa visurilor tale* sau *Vocația ta-meseria noastră*, dar acestea nu reflectă ce este mai important: Ce vinzi? Cui vinzi? De ce ar trebui să cumpăr de la tine?
O mulțime de titluri de felul *Limba engleză pentru începători *, *Ferestre Termopan*, *Cursuri de business* sunt folosite de către concurenții voștri, cum ar putea clientul să vă aleagă anume pe voi, dacă nu poate face diferența.
Ce înseamnă titluri 4U?
- Usefulness (utilitate). Clientului trebuie să-i fie clar la ce e bun produsul/serviciul vostru, ce problemă soluționează, ce va primi într-un final. Nu vindeți Aspirator, ci Casa curată!
- Ultra specificity (ultraspecificitate). Detaliați, concretizați utilitatea produsului, serviciului vostru. Dacă e să economisească, atunci cât? Dacă serviciul vostru sporește vânzările, atunci cu cât?
- Urgency (Urgență). Când clientul va simți utilitatea produsului/serviciului vostru? Peste un an? Peste o zi? În decurs de 3 minute?
- Uniqueness (unicitate). Prin ce este unic produsul vostru? Explicați-i clientului grație căror instrumente, tehnologii, strategii și mecanisme reușiți să-i soluționați problema.
Mecanismul de elaborare a titlurilor 4U
Să presupunem că vindeți Cursuri pentru investiții la bursă
Titlul inițial este: Cursuri de investiții la bursă
- Adăugăm Utilitate. Pentru ce este nevoie de aceste cursuri? — Pentru a spori profitul.
- UltraSpecificitate: cu cât pot să-mi sporesc profitul? Sporește-ți profitul cu 50%.
- Urgență: cât de repede? — Începând de mâine.
- Unicitate: cum ating acest efect și cum ajung la acest profit sporit?
*Cumpără acum Cursul de Investiții la bursă și sporește-ți de mâine profitul cu 50%.*
Iată un exemplu de produs. Presupunem că vindeți Perne.
Titlul inițial este: Perne pentru vise pufoase :)
- Adăugăm Utilitate. Pentru ce este nevoie de perne? — Pentru un somn odihnitor, confortabil.
- UltraSpecificitate: cu cât mai odihnitor și mai comfortabil? De două ori mai confortabil.
- Urgență: cât de repede? — Începând de astăzi.
- Unicitate: de ce aceste perne fac un somn mai odihnitor? Pentru că sunt produse din puf antialergenic siliconizat care conferă elasticitate maximă.
*Acum un somn de două ori mai odihnitor cu pernele din puf antialergenic-siliconizat care oferă elasticitate maximă*
În concluzie
Elaborați titluri utilizând tehnica 4U și nu vă temeți de titlurile lungi pentru că:
*Titlurile lungi care transmit ceva (informație, cifre) sunt mult mai eficiente decât cele scurte care nu comunică nimic.* (David Ogilvy)
Să aveți conversie sporită :)