Titluri Sexy 4U


Alina Andriuță
2024-09-13

Cât de ușor poți să sporești conversia site-ului cu până la 20%?

Specialiștii în domeniu vor spune că nu este ușor  să convertești + 20% din potențiali clienți în clienți. Accesând site-ul sau LP-u vostru utilizatorul va sta acolo doar 6 secunde. Dacă îi provocați interes va mai sta 30 secunde, aceasta înseamnă că aveți la dispoziție 36 secunde să-i vindeți sau să-l interesați să-și lase datele de contact.

Întrebare: Cum atrageți/obțineți atenția utilizatorului în numai 6 secunde?

Răspuns: Titlul/descriptorul este elementul care poate spori conversia și menține utilizatorii pe site/lp.

Problema titlurilor este că majoritatea din ele tind să fie frumoase și idealo-filozofice, ceva de genul: *Frumusețea va salva lumea*, *Casa visurilor tale* sau *Vocația ta-meseria noastră*, dar acestea nu reflectă ce este mai important: Ce vinzi? Cui vinzi? De ce ar trebui să cumpăr de la tine?

O mulțime de titluri de felul  *Limba engleză pentru începători *, *Ferestre Termopan*, *Cursuri de business*  sunt folosite de către concurenții voștri, cum ar putea clientul să vă aleagă anume pe voi, dacă nu poate face diferența.

Ce înseamnă titluri 4U?

  • Usefulness (utilitate). Clientului trebuie să-i fie clar la ce e bun produsul/serviciul vostru, ce problemă soluționează, ce va primi într-un final. Nu vindeți Aspirator, ci Casa curată!
  • Ultra specificity (ultraspecificitate). Detaliați, concretizați utilitatea produsului, serviciului vostru. Dacă e să economisească, atunci cât? Dacă serviciul vostru sporește vânzările, atunci cu cât?
  • Urgency (Urgență). Când clientul va simți utilitatea produsului/serviciului vostru? Peste un an? Peste o zi? În decurs de 3 minute?
  • Uniqueness (unicitate). Prin ce este unic produsul vostru? Explicați-i clientului grație căror instrumente, tehnologii, strategii și mecanisme reușiți să-i soluționați problema.

Mecanismul de elaborare a titlurilor 4U

Să presupunem că vindeți Cursuri pentru investiții la bursă

Titlul inițial este: Cursuri de investiții la bursă

  • Adăugăm Utilitate. Pentru ce este nevoie de aceste cursuri? — Pentru a spori profitul.
  • UltraSpecificitate: cu cât pot să-mi sporesc profitul? Sporește-ți profitul cu 50%.
  • Urgență: cât de repede? — Începând de mâine.
  • Unicitate: cum ating acest efect și cum ajung la acest profit sporit?

*Cumpără acum Cursul de Investiții la bursă și sporește-ți de mâine profitul cu 50%.*

Iată un exemplu de produs. Presupunem că vindeți Perne.

Titlul inițial este: Perne pentru vise pufoase :)

  • Adăugăm Utilitate. Pentru ce este nevoie de perne? — Pentru un somn odihnitor, confortabil.
  • UltraSpecificitate: cu cât mai odihnitor și mai comfortabil? De două ori mai confortabil.
  • Urgență: cât de repede? — Începând de astăzi.
  • Unicitate: de ce aceste perne fac un somn mai odihnitor? Pentru că sunt produse din puf antialergenic siliconizat care conferă elasticitate maximă.

*Acum un somn de două ori mai odihnitor cu pernele din puf antialergenic-siliconizat care oferă elasticitate maximă*

În concluzie

Elaborați titluri utilizând tehnica 4U și nu vă temeți de titlurile lungi pentru că:

*Titlurile lungi care transmit ceva (informație, cifre) sunt mult mai eficiente decât cele scurte care nu comunică nimic.* (David Ogilvy)

Să aveți conversie sporită :)


Biblioteca

Descoperă cum poți să aduci performanță în Departamentele de vânzări. Ai aici informații de preț, oferite gratuit!

9 pași pentru a construi o echipă puternică și eficientă

De ce comunicarea eficientă este cea mai importantă abilitate soft

Cele 6 acțiuni ale unui Departament HR modern

HR în vânzări: Cum acționezi pe măsură ce afacerea crește

Fraze-Killer în vânzări

Ședințele de vânzări. Cum le organizăm și despre ce vorbim

5 triggere pentru creșterea conversiilor în vânzări la telefon

Mindset de CEO: Concurența are picioare iuți. Cum să nu te lași depășit

5 greșeli fatale ale proprietarilor de afaceri în Departamentul de Vânzări

Cum (NU) am cumpărat nicio rochie pe Instagram. STUDIU DE CAZ

Cum funcționează departamentele de vânzări în nișa MOBILĂ. Studiu de caz

Cum găsim oameni eficienți  | Tendințe în HR

Case Art-Granit. Cum să sistematizezi vânzările într-o multinațională

Așa nu! 10 erori de integrare KPI

13 indicatori financiari pentru ca magazinul tău să facă vânzări

Tendințe în vânzările B2B

Ce abilități trebuie să aibă un manager de vânzări?

Check list din 7 puncte importante în analiza unui departament de marketing

Cum instruim vânzători care vând?

Ce înseamnă puncte de atingere și ce rol au acestea în afacerea noastră

Cartela de Control și Calitate - cum analizăm apelurile managerilor?

13 puncte importante pentru un sistem de vânzări eficient

Planul de Vânzări | Cum îl stabilești? Instrucțiune pentru proprietari și

Plan de profit, apoi plan de vânzări. Iată de ce!

Cum creezi un sistem care transformă REFUZURILE în VÂNZARE?

Ești Director? Top erori de evitat în această funcție

Alo! Bună ziua - Cum sunăm mai mult, mai eficient și  mai calitativ?

5 min - e mult sau puțin

Cum transmitem puterea către directorul de vânzări

Unde și Cum căutăm Director de Vânzări

Confesiunea unui business consultant anonim

CRM și mitul sporirii vânzărilor cu 30%.

Cum să crești vânzările unui magazin Retail  ?

ANALIZA ABC XYZ în vânzări

Analiza vânzărilor: ARC, CRR, LTV – indicatori de dezvoltare

Cele 5 funcții ale directorului de vânzări

Analiza Vânzărilor – 4 tipuri de rapoarte Ce verificăm în fiecare zi?

5 pași pentru a construi CORECT o pâlnie de vânzări care aduce BANI

8 sisteme care generează bani

De ce GetResponse și nu Active Campaign sau Mail Cimp?

Care este secretul implementării unui CRM sistem în companie?

Cu ce am greșit în funcție de Director AngryBusiness

Trenduri de marketing și vânzări pentru 2017

36 de idei după 3 ani de AngryBusiness

Mi-ați adus un creion tocit!

Cele 10 greșeli care m-au costat scump în afaceri

Urzeala Tronurilor: Marketing vs. Vânzări

Cum stabilim KPI-ul în vânzări?

De ce % din vânzări este un motivator prost?

Calculează indicatorul NPS și află cât de fideli îți sunt clienții

Go WoW !

Cum să transformi oferta promoțională în bani reali

4 Factori care influențează decisiv asupra vânzării

41 acțiuni care aduc bani în firma ta

Întâi oferă, apoi cere!

Cine nu poate calcula, va muri!

Departament de vânzări care vinde: vis sau realitate ?

Extindere în haos sau sistem?

Titluri Sexy 4U

Ai atâţia clienţi câţi meriţi. Cum schimbi asta?

Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.