Astăzi Email Marketing trece prin a doua etapă de dezvoltare în Angry Business. Și nu e de mirare, pentru că este cel mai profitabil canal de comunicare digital pe care îl testam de mai bine de un an.
O strategie de e-mail marketing eficientă este cea de-a construi o relație între brand și abonați, și nu se limitează doar la trimiterea mesajelor comerciale, până cânt aceștia se dezabonează. Dacă se dorește a obține maximum din e-mail-marketing, atunci comunicarea cu potențialii clienți trebuie privită ca un ciclu de viață, iar la fiecare etapă este livrat conținutul corespunzător.
De la platforma Active Campaign pe care am folosit-o până acum și pe care o mai recomandăm și în continuare, am decis să trecem la GetResponse.
Dar de ce?
- GetResponse este mai interactiv la capitolul design. Blocurile sunt mai mobile și flexibile, oferindu-ne mai multă libertate.
- GetResponse ne dă posibilitatea să lucrăm cu dezabonații. Îî transferă într-o listă separată și pot crea pe baza ei o automatizare de reactivare, ceea ce nu puteam face în Active Campaign, acolo pur și simplu pierdeam contactele.
- Putem crea un autoresponder (contor) direct din GetResponse. Acum nu mai trebuie să folosim o aplicație externă, gen http://motionmailapp.com/.
- GetResponse este mai inteligent.
Ne dă posibilitatea să expediem un newsletter la ,,ora perfectă’’ a fiecărui abonat. Soft-ul analizează comportamentul fiecăruia din baza de date. În dependență de acest criteriu, determină intervalul de timp în care abonatul verifică cel mai des poșta și expediază newsletter-ul. - Putem crea un landing page.
În cazul unor promoții, concursuri putem crea o pagină de aterizare fără ajutorul unui designer sau programist. GetResponse oferă template-uri care trebuie adaptate, modificând doar conținutul pe care dorim să-l livrăm.
Oxana Camerzan
Expert e-mail marketing