Știți care este motivul pentru care directorii și proprietarii de companii lucrează intens la sporirea conversiilor din vânzările la telefon? Înțeleg bine că telefonul este o modalitate ieftină și rapidă pentru a contacta potențialii cumpărători, pentru a menține comunicarea și a le face cea mai bună ofertă - cea pe care o vor accepta.
În acest articol am relatat 5 trucuri simple și eficiente. Sper că v-am obișnuit deja cu astfel de soluții, care pot fi implementate aici și acum. Așadar, primiți lista.
1. Stabilirea contactului
De modalitatea în care este stabilit contactul - depinde întreaga tranzacție.
a. Utilizați PAUZA
Doar comparați:
- Oleg, bună ziua. Numele meu este Alina...
(cu)
-Oleg (pauză)
-Da
-Bună ziua, numele meu este Alina…
b. Autoprezentarea
Exemplu: Sunt Alina. Vând produse și servicii pentru îmbunătățirea vânzărilor.
Îmi pare bine să vă cunosc.
c. Apelul. Întoarcem clientul la momentul în care a lăsat cererea de ofertă.
… Ieri ați lăsat o cerere pe site-ul companiei imobiliare
d. Intonația. Uitați de lebăda muribundă.
- - Oleg?
- - Da.
- - Bună ziua. Alina, integrator de sisteme CRM. Ați lăsat cererea pentru o consultație gratuită. Doriți să creșteți cifra de afaceri. Corect?
- - Să presupunem.
2. Puneți întrebări. Lăsați clientul singur să își vândă
Problema de soluționat: Clientul este rece. Deși a sunat singur la companie, nu știe exact ce își dorește
Soluție:
Puneți două întrebări:
- *Nume*, de ce v-ați adresat anume la noi?
- Prin ce anume v-a atras/ interesat oferta noastră?
3. Nu pierde clientul după primul contact
Problema de soluționat: După primul contact / ofertă personală, clientul nu răspunde la apel și nici nu iese la legătură.
Dacă te întrebi cum poți îmbunătăți rata conversiei, astfel ca cel puțin 7 din 10 să răspundă, continuă să citești.
Soluție:
Scrieți un mesaj pe un chat:
- Mihai, salut. Sunt *Nume*. Am impresia sau chiar mă evitați?
- Convingeți-mă că nu este așa.
Atenție - cuvântele cheie sunt „convingeți-mă” / „demonstrați-mi”.
4. Inițiativa contează
Problema de soluționat:
Un manager vinde triplu comparativ cu un alt coleg, care muncește la fel de mult.
Care este secretul? Inițiativa managerului - ea reprezintă 60% din succes.
Cum să luați inițiativa într-o discuție, prin programarea clientului?!
Salvați: Script programare
În ce constă programarea:
- Preluarea inițiativei
- Decizia de a pune întrebări
- Deschidem calea pentru client
Vă voi oferi un exemplu. Acesta poate fi adaptat în funcție de specificul companiei și a produsului.
„Acum vă voi povesti despre companie, vă voi adresa câteva întrebări la care vă rog să îmi răspundeți. Vom alege cea mai bună soluție pentru Dvs., vom vedea cât costă și… în final sunt sigur că ne vom înțelege!”
5. Pasul următor: Mereu stabiliți pasul următor.
- - Miercuri sau joi.
- - Miercuri.
- - Până sau după amiază?
- - Până.
- - La 9:00 sau la 10:00?
- - La 10.
- - Superb. Atunci ne auzim miercuri la 10:00.
P.S. Acest articol a fost scris după ce am primit o solicitare în acest sens de la cititorul blogului. Scrieți-mi, urmăriți postările de pe rețelele de socializare. Puneți întrebări și veți primi răspunsuri.
Cu soluții pentru vânzări mai bune, Alina Andriuță.