Implementarea Sistemului CRM

Automatizarea completă a afacerii dvs.

Solicită integrarea CRM

Transformăm “haosul”
în sistem

  • Automatizezi procesele la maxim
  • Scapi de rutina completărilor manuale a bazelor de date
  • Crești vânzările
  • Management eficient al angajaților DV
Solicită integrarea CRM

De ce ai nevoie de un sistem CRM?Beneficiile sistemului CRM


1

Toată baza de clienți - la un click distanță

  • Contacte
  • Oferte
  • Tranzacții
  • Conversații documentate
  • Date despre client
  • Analitice

2

Munca managerilor - planificată eficient

Managerul de vânzări nu va uita de tranzacție.
Gata cu „IMPOSIBIL” din cauza forțelor majore!


3

Organizare și control asertiv

Stabilește sarcini pentru manageri și monitorizează implementarea lor online, fără a pune presiune pe angajați. Ascultați înregistrările apelurilor în orice moment pentru a vedea unde greșesc managerii și pentru a-i putea corecta.


4

Scapă de rutină

Managerii de vânzări nu trebuie să colecteze datele clienților și să le introducă manual în sistem. CRM va face toate astea.

Cum vom lucra pentru tine 6 pași spre automatizarea vânzărilor


1. Pregătirea

  • Brief
  • Studiul proceselor de afaceri ale companiei
  • Selectarea triggerelor, integrărilor, roboților, widget-urilor necesare
  • Alegerea telefoniei IP

2. Dezvoltarea pâlniei de vânzare

  • Crearea unei diagrame de proces de afaceri și aprobarea cu clientul
  • Crearea arhitecturii pâlniei
  • Dezvoltarea etapelor de vanzare
  • Dezvoltarea unui card client, tranzacție, firmă
  • Dezvoltarea logicii liniei de produse în CRM
  • Elaborarea specificaţiilor tehnice pentru conectarea telefoniei
  • Elaborare specificatii tehnice pentru integrări

3. Setare CRM

  • Configurare manuală a sistemului
  • Stabilirea etapelor de vânzare, deal cards, contacte, companii, procese de afaceri
  • Înființarea liniei de produse în CRM
  • Setarea câmpurilor obligatorii
  • Configurarea sarcinilor automate
  • Configurarea notificărilor
  • Configurarea modelelor de scrisori
  • Conectarea utilizatorilor la CRM

4. Conectarea și configurarea integrărilor

  • Configurarea roboților/declansatoarelor
  • Conexiune la telefonie
  • Integrare cu rețelele sociale rețele
  • Integrare cu mesagerii tip Telegram, Whatsapp, etc.
  • Integrare cu serviciul de SMS mailing
  • Conectarea tuturor widget-urilor necesare, selectate împreună cu clientul

5. Pornire CRM

  • Prezentare CRM
  • Instruirea echipei
  • Departamentul de vânzări începe să lucreze în CRM
  • Testare, ajustări

6. Suport Post

  • Răspunsuri la întrebări
  • Ajustări

Vrei să știi cât de eficientă va fi implementarea sistemului CRM în compania ta?

Lăsă datele de contact și vă vom pregăti o prezentare
individuală, unde vă vom arăta toate beneficiile
și oportunitățile pentru afacerea dvs.

Solicită integrarea CRM

Sistemul CRM

Ușor de folosit

O interfață intuitivă va permite managerilor să înțeleagă rapid specificul lucrului cu sistemul CRM

Telefonie

Sistemul CRM se integrează cu telefonie IP globală

Distribuție email

Integrează sistemul CRM cu un serviciu de e-mail pentru a automatiza procesul de e-mail marketing

Analiză eficientă

Analizează, calculează, prognozează și optimizează costurile de publicitate

Pâlnie digitală

Un instrument care vă permite să configurați un lanț automat de atingeri prin e-mail, rețele sociale sau alte canale în diferite etape ale pâlniei de vânzări

Mesagerie

Comunică cu clienții acolo unde lor le este convenabil. Integrează Telegram, WhatsApp, Viber și alte mesagerii cu CRM și comunică dintr-o singură fereastră

Obține o consultație gratuită

Completează formularul chiar acum!

Nu ești sigur de ce format este potrivit pentru afacerea ta? Doar lasă o solicitare, iar managerul nostru vă va ajuta să alegeți oferta potrivită dimensiunii afacerii și necesităților de azi.

Solicită consultație
P.S.

CRM configurat corect crește vânzârile afacerii tale.
Ne vedem la ședința online