HORUS - creștere cu 40% a vânzărilor
În cadrul colaborării pe care am avut-o cu compania HORUS am realizat o sporire de 40% a vânzărilor.
Iată ce instrumente eficiente am integrat și rezultatul nu s-a lăsat mult așteptat:
1. Integrarea CRM cu setarea palniilor de vânzare per fiecare canal/obiect/manager
2. Stabilirea business procesului de interacțiune cu clientul:
- Apel-Prezentare
- Obiect-Negocierea acordului preventiv
- TRANZACȚIONARE
3. Configurarea Landing Page-urilor separat per fiecare obiect cu trighere de conținut care transformă clientul în client potențial care completează formularul de vizită prealabilă.
4. Stabilirea clară a conversiilor și lucrul constant asupra măririi conversiilor, mai ales la etapa LEAD-Vizită Executată
5. Integrarea sistemului de planificare pe 3 tipuri de indicatori:
- Rezultat (plan de vânzări),
- Proces (plan de leaduri și vizite),
- Calitate (plan pe conversii și urmărirea scenariilor de vânzări)
În video Roman Stratan, Șeful de vânzări al companiei HORUS, face share de acele instrumente care l-au ajutat să crească și să conducă un departament de vânzări eficient.
Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.