HORUS - creștere cu 40% a vânzărilor

În cadrul colaborării pe care am avut-o cu compania HORUS am realizat o sporire de 40% a vânzărilor.

Iată ce instrumente eficiente am integrat și rezultatul nu s-a lăsat mult așteptat:

1. Integrarea CRM cu setarea palniilor de vânzare per fiecare canal/obiect/manager

2. Stabilirea business procesului de interacțiune cu clientul:

  • Apel-Prezentare
  • Obiect-Negocierea acordului preventiv
  • TRANZACȚIONARE

3. Configurarea Landing Page-urilor separat per fiecare obiect cu trighere de conținut care transformă clientul în client potențial care completează formularul de vizită prealabilă.

4. Stabilirea clară a conversiilor și lucrul constant asupra măririi conversiilor, mai ales la etapa LEAD-Vizită Executată

5. Integrarea sistemului de planificare pe 3 tipuri de indicatori:

  • Rezultat (plan de vânzări),
  • Proces (plan de leaduri și vizite),
  • Calitate (plan pe conversii și urmărirea scenariilor de vânzări)

În video Roman Stratan, Șeful de vânzări al companiei HORUS, face share de acele instrumente care l-au ajutat să crească și să conducă un departament de vânzări eficient.

Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.