Birolux - MT

Birolux-MT are și o istorie frumoasă în spate. Astăzi au ajuns la un sortiment de 15.000 de articole, în continuă creștere. Și-au dorit dezvoltare, motiv pentru care am și început colaborarea.

Ce probleme am soluționat:

  1. Restructurarea managementului, prin inducția și formarea Directorului de Vânzări.
  2. Structura a devenit condusă și organizată, fapt care a crescut performanța cu 20%.
  3. Implementarea indicatorilor de performanță și stabilirea normativelor zilnice, săptămânale, lunare. Asta a permis îndeplinirea din luna 3 a planului de vânzări retail.
  4. Setarea ședințelor de vânzări consecvente, cu analiza și trackingul indicatorilor. Implementarea ciclului PDCA (Plan Do Ceck Act).
  5. Setarea, calcularea și îndeplinirea planului de vânzări, decompoziționat pe secții de vanzări.
  6. Deschiderea unui nou punct retail și scalarea sistemului de vânzări.
  7. Creșterea vânzărilor cu 40% în doar 6 luni.

Mi-a plăcut modul de gândire al acestor antreprenori. Îi puteți descoperi în video-ul de la începutul articolului, la fel ca și feedback-ul în urma colaborării cu întreaga mea echipă.

Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.