Birolux - MT
Birolux-MT are și o istorie frumoasă în spate. Astăzi au ajuns la un sortiment de 15.000 de articole, în continuă creștere. Și-au dorit dezvoltare, motiv pentru care am și început colaborarea.
Ce probleme am soluționat:
- Restructurarea managementului, prin inducția și formarea Directorului de Vânzări.
- Structura a devenit condusă și organizată, fapt care a crescut performanța cu 20%.
- Implementarea indicatorilor de performanță și stabilirea normativelor zilnice, săptămânale, lunare. Asta a permis îndeplinirea din luna 3 a planului de vânzări retail.
- Setarea ședințelor de vânzări consecvente, cu analiza și trackingul indicatorilor. Implementarea ciclului PDCA (Plan Do Ceck Act).
- Setarea, calcularea și îndeplinirea planului de vânzări, decompoziționat pe secții de vanzări.
- Deschiderea unui nou punct retail și scalarea sistemului de vânzări.
- Creșterea vânzărilor cu 40% în doar 6 luni.
Mi-a plăcut modul de gândire al acestor antreprenori. Îi puteți descoperi în video-ul de la începutul articolului, la fel ca și feedback-ul în urma colaborării cu întreaga mea echipă.

Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.