Vitreum

Am îndeplinit planul de vânzări în doar 6 luni, rezultat pe care compania nu a reușit să îl atingă în mai mult 5 ani de activitate.

A fost o muncă care a determinat schimbări în întreaga structură a centrului medical oftalmologic Vitreum din România. Pe parcursul colaborării, în fiecare zi de marți am fost conectați în sesiuni fizice de monitorizarea departamentului de vânzări, analiza și corecția indicatorilor.

Realizări cheie în colaborarea cu centrul medical oftalmologic Vitreum:

Management regulat

  • Am implementat planificarea semestrială, trimestrială și zilnică a indicatorilor în Departamentul de vânzări
  • Am creat sistemul de raportare zilnică al indicatorilor pe tot sistemul de vânzări
  • Am creat sistemul de KPI și cel motivațional

Departamentul vânzări

  • Am stabilit structura organizatorică a Departamentului de vânzări
  • Am creat, scris și implementat regulamentele care să asigure standardele  Departamentului de Vânzări
  • Am stabilit indicatorii de performanță pentru Call-Center

Departamentul marketing

  • Am creat planul de marketing
  • Am creat sistemul de indicatori pentru a determina eficacitatea activităților de marketing
  • Am creat, integrat și indus funcții noi (inclusiv Fișele de post)

Este rezultatul unui mecanism dezvoltat în timp, experimentat prin practica a sute de antreprenori și executat inteligent.

În video ce urmează , vedeți cum apreciază această colaborare Ramona Mihut, directorul executiv Vitreum

Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.