Azart Outlet - cum să îmbunătățești funcționarea întregii rețele în doar 90 zile

Să îmbunătățești vânzările, ținând cont doar de munca consultanților din magazin?! Este posibil? Probabil că da, însă atunci când îți dorești soluții pe termen lung și de durată, eu vin cu recomandarea creării sistemelor complexe. Atenție! Complexe, nu complicate. 

Exemplul este rețeaua de magazine Azart Outlet. 

Despre activitatea mea de consultanță pentru această companie vorbesc nu doar proprietarii companiei, dar și numărul de clienți, cifrele din bonurile fiscale ale acestora.

Probleme soluționate:

  • lipsa creșterii dorite în cifra de vânzări
  • imaginea companiei pe piață la un nivel inferior celei dorite
  • lipsa unei comunicări continue cu clienții companiei

Am propus să:

  • construim departamentul de vânzări
  • creăm un call-center
  • implementăm CRM
  • creăm un sistem de instruire a angajaților

Ce am făcut:

  1. Totul a început cu elaborarea organigramei, aranjarea pe verticală și orizontală  a funcțiilor și departamentelor din companie. Am creat departamentul de vânzări cu un director pe vânzări, manageri regionali, consultanți instruiți să răspundă și să corespundă cerințelor clienților, dar și alte  structuri în magazin. A urmat crearea fișelor de post pe fiecare funcție separat, cu responsabilități, angajamente și drepturile angajaților Azart Outlet.

Am stabilit foarte clar care sunt planurile fapt. Am stabilit KPI-urile pentru fiecare magazin în parte și asta a ajutat la vizualizarea clară a situației zilnice, pe fiecare magazin. 

  1. Am creat un call-center care a ajutat la stabilirea și ducerea unui dialog coerent cu toți clienții Azart Outlet și care, totodată, a facilitat procesul de îmbunătățire a imaginii companiei pe piață.
  2. Am implementat sistemul CRM. Deși inițial, după cum și era de așteptat, o parte a echipei era sceptică,  programul dat a reușit să își demonstreze plusvaloarea. Interacțiunile periodice cu fiecare dintre clienții companiei s-au reflectat în vânzări. 
  3. Am creat un sistem de instruire a angajaților cu reguli și Regulamente. Calitatea deservirii clienților în rețea s-a îmbunătățit. Astăzi sunt 250 de consultanți profesioniști, bine instruiți, gata să servească la un nivel înalt orice client al rețelei Azart Outlet.

Feedback din prima sursă

GOLEA TATIANA
Cofondator Azart Outlet

Pe durata colaborării noastre, Alina a fost foarte darnică în recomandări utile care au dus la schimbări radicale pozitive companiei noastre. 

Recomand cu încredere serviciile Alinei Andriuță și noi putem spune ferm că în rețeaua noastră de magazin au crescut considerabil serviciile de deservire a clienților. 

ȘTEFAN SCHIDU
Cofondator Azart Outlet

Cu Alina am început o activitate foarte intensivă. Colaborarea cu Alina ne-a ajutat să majorăm semnificativ vânzările din magazine și totodată să cunoaștem situația la zi în fiecare magazin în parte. O expertiză din afară tot timpul este binevenită și anume Alina vine mereu cu câteva soluții care te ajută să majorezi vânzările și să vezi anumite procese dintr-un alt punct de vedere. 

IRINA SCHIDU
Director Marketing Azart Outlet

Cu ajutorul Alinei am stabilit un business proces care ne ajută să îmbunătățim rentabilitatea companiei noastre. 

Colaborarea cu Alina a fost una foarte fructuoasă pentru că în diferite departamente ale companiei am implementat mai multe instrumente care ne-au adus doar rezultat pozitiv. 

Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.