Florentino Delure - Creșterea vânzărilor cu 40%

Orice companie orientată spre rezultate își planifică vânzările.

Comerțul cu amănuntul este un subiect interesant și controversat pentru că creșterea vânzărilor în magazine depinde de foarte mulți factori printre care: locația, vânzătorii, produsul, stocuri, automatizări și sisteme, marketing și merchandaising etc.

Îndeplinirea planului de vânzări nu mai este total în gestiunea vânzătorilor, ci, aparține, mai degrabă, cel puțin la 3 departamente: Marketing, Vânzări și Achiziții.

În perioada colaborării cu Serghei Grigor, Florentino Delure a înregistrat o creștere de 40 % a volumului de vânzări datorită:

  • Creării departamentului de vânzări retail;
  •  Planificarea vânzărilor;
  • Angajarea Directorului de Vânzări și Marketing;
  • Implementarea programului CRM;
  • Abordarea personalizată a clienților.

Florentino Delure este o rețea de showroom-uri de costume made to measure, cu activitate în Republica Moldova și România.

Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.