Sens Music - Planificare, Raportare, Control
Directorii știu cât de important este să ai un Departament de Vânzări eficient.
Ceea ce este unic pentru toate nișele sunt, ca de obicei, problemele cu care se confruntă fiecare departament de vânzări.
Cum poți avea un departament de vânzări bun?
Iată câteva acțiuni întreprinse în perioada colaborării cu Sens Music și Vlad Costandoi care au generat rezultat:
- Inducția unui manager de vânzări având în gestiune întregul sistem de planificare și raportare.
- Implementarea sistemului Plan-Fact care a sporit focusul pe cifrele din planificare și realizare.
- Integrarea sistemului CRM în departamentul de vânzări.
- Setarea sistemului de KPI care va fi refăcut și remodelat o dată la 3 luni.
- Abordarea unui public nou prin apeluri reci în baza unui scenariu de vânzări corect.
Sens Music a fost creat la Chișinău, în anul 2004, fondatorul fiind producătorul Vlad Costandoi. Compania și-a început activitatea ca fiind o platformă de lansare și promovare a tinerilor talente în domeniul muzicii. Prin intermediul Sens Music au fost lansate nume cunoscute în industria muzicală. În scurt timp, Sens Music devine prima și unica casă de discuri din Republica Moldova, care lucrează după modelul de 360 grade. Model preluat din industria muzicală internațională.
Din anul 2009, Sens Music se focusează pe organizarea concertelor de amploare și a evenimentelor speciale.
În 2013, compania își extinde activitatea și creează subdiviziunea de închiriere de echipamente scenotehnice pentru organizarea de evenimente și concerte marca Sens Music.
În 2017, divizia se transformă în entitatea Sens Music Production și devine unul dintre cei mai importanți furnizori de echipamente tehnice pentru organizatorii de evenimente din Republica Moldova și România. La moment Sens Music Production dispune de cea mai mare flotă de echipamente scenotehnice (scene, sistem de sunet, lumini inteligente, ecrane LED) din zona Moldovei.

Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.