Dent park

Setarea departamentului de vânzări funcțional, organizat corect, este important pentru orice afacere, dar nu este o acțiune tocmai ușor de realizat, nici rapid…

De acest fapt s-a convins și echipa Dent Park București, care, după ce împreună am sistematizat Departamentul de Vânzări, au obținut și îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite deja din a treia lună de colaborare.

 

În colaborarea cu DentPark am integrat pas cu pas cele 7 elemente definitorii ale unui Sistem de Vânzări. 

  • Am început de la structura organizatorică: am asistat procesul de angajare a personalului și cel de inducție în funcție.
  • Am creat Sistemul de raportare astfel încât să ofere o transparență maximă. Rapoartele specifice de planificare au facilitat controlul cifrelor și posibilitatea de a interveni atunci când lucrurile nu funcționau.
  • Odată ce Departamentul de Call Centru a fost separat de Recepție, au fost create și scenarii de vânzări care astăzi facilitează comunicarea cu cât mai mulți pacienți.
  • Integrarea și eficientizarea sistemului CRM a permis monitorizarea fiecărui pacient.
  • Au fost setate și sistemele de KPI pentru fiecare funcție, bazate pe obiective și cifre clare.
  • Totodată, am introdus și un grafic al ședințelor operaționale, la care se discută direct la subiect, analizând cifrele.

Pentru a fi sustenabilă, o companie trebuie să vândă produsele sau serviciile sale publicului țintă și să le ofere maxim valoare posibil. De acest principiu se bazează și echipa mea de consultanță în crearea și sistematizarea departamentelor de vânzări.

Contactaţi-ne. Solicitați o consultație gratuită și aflați: cum funcționează programul nostru, ce indicatori financiari veți obține, ce este relevant și important în nișa dvs.